STRADA BIROJS
  • SĀKUMS
  • VAKANCES
  • KONTAKTI

#TeIrDarbs

CV interesējošajai vakancei lūdzam sūtīt uz e-pastu [email protected], e-pasta tēmā norādot vakances nosaukumu!

Aktuālās vakances:

Klientu piesaistes speciāliste/-s
digitālā mārketinga nodaļā

Tavi ieguvumi:
  • Atalgojums no 1600-2600 eur pirms nodokļu nomaksas
  • Sociālās garantijas un veselības apdrošināšana
  • Darbinieku labbūtības bonusu programma
  • Karjeras izaugsmes un profesionālo prasmju attīstīšanas iespējas
  • Interesants un atbildīgs darbs dinamiskā darba vidē

Mēs sagaidām:
  • Darba pieredzi e-komercijā, e-pastu mārketingā vai digitālajā mārketingā
  • Iemaņas darbā ar e-pastu izsūtīšanas sistēmu, kā arī digitālo reklāmu Google un Facebook Ads
  • Analītisko domāšanu un labas datu apstrādes prasmes
  • Iemaņas satura veidošanā un teicamas latviešu valodas zināšanas

Tavi pienākumi:
  • Digitālo kampaņu veidošana jaunu klientu piesaistei
  • Segmentētu E-pastu kampaņu veidošana, datu bāzes pārvaldība un e-pastu automatizācija
  • Personalizētu piedāvājumu izstrāde un izvietošana mūsu e-veikalā
  • Aktīva dalība jaunā e-veikala izveidē.

Pārdošanas un klientu attiecību vadītāja/-s

Tavi ieguvumi:
  • Atalgojums no 1600 līdz 3500 eur pirms nodokļu nomaksas 
  • Papildus darbinieku bonusi, tai skaitā veselības apdrošināšana
  • Darbs darba dienās
  • Apmācības, ikdienas atbalsts un izaugsmes iespējas
  • Interesants un atbildīgs darbs stabilā uzņēmumā ar vairāk nekā 160 darbiniekiem
  • Iespējams, labākie kolēģi un klienti
  • Chill zona un gardākā Latvijā grauzdētā kafija Freschezza Coffee

Mēs sagaidām:
  • Lieliskas komunikācijas spējas
  • Spēju uzrunāt klientus un pārdot mūsu pakalpojumus, preces
  • Pieredzi darbā ar klientiem
  • Vēlmi strādāt dinamiskā un aizraujošā darba vidē
  • Labas latviešu valodas zināšanas (krievu un angļu valodas zināšanas tiks uzskatītas par priekšrocību)
  • Smaidu darba dienas beigās

Preču kategorijas vadītāja/-s
iepirkumu daļā

Tavi ieguvumi:
  • Atalgojums sākot no 2000 eur mēnesī pirms nodokļu nomaksas
  • Papildus bonusi un sociālās garantijas, tai skaitā veselības apdrošināšana pēc pārbaudes laika
  • Apmācības, ikdienas atbalsts
  • Darbs darba dienās
  • Chill zona un gardākā Latvijā grauzdētā kafija Freschezza Coffee

Mēs sagaidām:
  • Analītisku domāšanu, zināšanas un izpratni par iepirkumu sistēmu, kopējām tirgus tendencēm
  • Pieredzi un azartu meklēt izdevīgākos iepirkumu nosacījumus
  • Zināšanas un pieredzi pārtikas vai cita veida sortimenta un krājumu vadībā
  • Sortimenta analīzi un patstāvīgu tā pilnveidošanu
  • Finansiāli argumentētu izvēlētā produkta nepieciešamību
  • Sortimenta iepirkšanas un piegādes procesu, atlikumu un iepirkumu cenu kontroli
  • Labas komunikācijas spējas pārrunu vadībā ar sadarbības partneriem
  • Spēju apmācīt kolēģus par attiecīgā sortimenta precēm un jaunumiem

Publisko iepirkumu speciāliste/-s

Tavi ieguvumi:
  • Atalgojums sākot no 1150 eur mēnesī pirms nodokļu nomaksas
  • Papildus bonusi, tai skaitā veselības apdrošināšana
  • Apmācības un ikdienas atbalsts, izaugsmes iespējas
  • Darbs darba dienās
  • Interesants un atbildīgs darbs stabilā uzņēmumā
  • Chill zona un gardākā Latvijā grauzdētā kafija Freschezza Coffee

Mēs sagaidām:
  • Lieliskas komunikācijas spējas
  • Precizitāti un atbildību, pildot uzticētos pienākumus
  • Vēlmi strādāt dinamiskā un aizraujošā darba vidē
  • Pieredzi darbā ar EIS (tiks uzskatīta par priekšrocību)
  • Smaidu darba dienas beigās

Klientu servisa speciāliste/-s

Tavi ieguvumi:
  • Atalgojums no 1100 eur mēnesī pirms nodokļu nomaksas
  • Papildus darbinieku bonusi, tai skaitā veselības apdrošināšana pēc pārbaudes laika
  • Iespējams, labākos kolēģus un klientus lielā, augošā uzņēmumā
  • Profesionālu apmācību un atbalstu
  • Darbu darba dienās
  • Izaugsmes iespējas
  • Gardākā Latvijā grauzdētā kafija Freschezza Coffee un citi labumi​

​Mēs sagaidām:
  • Lieliskas komunikācijas spējas un emocionāla noturība stresa situācijās
  • Labas latviešu valodas zināšanas (angļu un krievu valodas zināšanas tiks uzskatītas par priekšrocību)
  • Datorprasmes (Ms Excel, Word, Horizon zināšanas tiks uzskatītas par priekšrocību)
  • Augsta atbildības sajūta un spēja patstāvīgi pieņemt lēmumus
  • Spēja precīzi, akurāti apstrādāt datus un ievadīt datus sistēmā
  • Spēja atšķirt, kad ir jāraksta "kad" un "ka" 

Tavi pienākumi:
  • Ienākošo pasūtījumu apstrāde
  • Klientu konsultēšana par uzņēmuma pakalpojumiem
  • Profesionāli komunicēt ar klientiem un kolēģiem​

Tehniskais speciālists

Tavi ieguvumi:
  • Atalgojumu no 1200 eur mēnesī pirms nodokļu nomaksas
  • Papildus darbinieku bonusi, tai skaitā veselības apdrošināšana pēc pārbaudes laika
  • Darba automašīna
  • Darbs darba dienās
  • Apmācības, kas nepieciešamas darbu veikšanai un ikdienas atbalsts
  • Interesants un atbildīgs darbs stabilā un strauji augošā uzņēmumā

Mēs sagaidām:
  • Tehnisko domāšanu
  • Vēlmi un patiku risināt dažādas tehniskas situācijas
  • Labas komunikācijas spējas
  • Atbildības sajūtu par uzticētajiem darba pienākumiem
  • B kategorijas vadītāja apliecību

Tavi pienākumi:
  • Kafijas un ūdens iekārtu uzstādīšana, apkope un remonts
  • Komunikācija ar klientiem par iekārtu ikdienas lietošanu

Kurjers

Tavi ieguvumi:
  • Atalgojums no 1100 eur mēnesī pirms nodokļu nomaksas
  • Papildus darbinieku bonusi, tai skaitā veselības apdrošināšana pēc pārbaudes laika
  • Visas sociālās garantijas
  • Darbs darba dienās
  • Apmācības, kuras nepieciešamas darbu veikšanai un ikdienas atbalsts
  • Interesants un atbildīgs darbs stabilā un strauji augošā uzņēmumā
  • Draudzīgs kolektīvs un labi darba apstākļi

Mēs sagaidām:
  • Augstu atbildības sajūtu un spēju patstāvīgi pieņemt lēmumus
  • Labas komunikācijas un laika plānošanas prasmes
  • Augstu emocionālā noturību stresa situācijās
  • Būt precīzam un akurātam komandas spēlētājam
  • Vēlmi mācīties un attīstīties
  • Pieredzi kurjera vai šofera darbā (vēlama, bet nav obligāta)
  • Labu fiziskā izturība
  • Labas latviešu valodas zināšanas (angļu un krievu valodas zināšanas tiks uzskatītas par priekšrocību)
  • Pozitīvu attieksmi pret darbu un kolēģiem
  • B kategorijas autovadītāja apliecību

Tavi pienākumi:
  • Piegādāt mūsu klientiem pasūtījumus
  • Profesionāla komunikācija ar klientiem un kolēģiem
Pieteikumā iekļautā informācija tiek izmantota tikai konkrētās vakances atlases procesā (kandidāta atbilstības izvērtēšanai un saziņai ar kandidātu).
Datu saņēmēji ir AS A-birojs personāla daļa. Pieteikumā atsūtītie dati tiek uzglabāti AS A-birojs sistēmā līdz konkrētās vakances aizpildīšanai.

Kontakti

+37163331122
[email protected]
Kleistu iela 18a–2, Rīga, LV-1067
© COPYRIGHT 2022. AS Hestio
  • SĀKUMS
  • VAKANCES
  • KONTAKTI